Skriva





ja från o med nu ska jag skriva ner här hemma i en bok varje gång Anton får utbrott o va han gör o va som gör att han blir så arg. igår blev han helt galen. Han tog en telefon gick fram till Daniel o slog honom då sa Daniel ifrån då blev han ännu mera arg o va på väg o slå Lucas. Då sa Daniel till igen då såg man verkligen hur arg Anton blev så han gick o hämta skurhinken o bara slängde den golvet av ren ilska. Då sa Daniel till igen då tog han upp en ratt till hans bil o slängde den i golvet så tog han flera saker. till slut sa jag att vi låter honom vara o ser om det blir bättre efter ett tag lugna han ner sig. så nu vill jag ha på papper hela tiden när nått sånt här händer så man kan ta med det till psykologen sen o visa. ska även gå en kurs snart om positivt föräldrarskap är tydligen en kanon kurs.

känns som man pluggar körkort dygnet runt just nu hehe..

idag blir det västerås o gratta syster som fyller 18 År :) Grattis Grattis

älskar mina barn så otroligt mycket gör allt för dom. pussss

Kommentarer
Postat av: Eva-Marree

Den där kursen låter intressant. Ska kolla upp om dom har en sådan i Västerås. Jag håller tummarna för dig och ditt körkort =)=)

2009-09-02 @ 11:39:16
URL: http://evamarree.blogspot.com
Postat av: Jennie

Jag har ett barn, mitt första. Han har ett jäkla temprament, så fort som han inte får göra nåt han vill.. skriker han, börjar störtgråta. han blir 15månader snart. Har du nåt tips?

2009-09-11 @ 04:17:45
URL: http://torleosaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0