Döden








undra varför det är så svårt att prata om döden?? vi vet ju alla att den kommer men det är fruktansvärt att prata om det.


idag är Anton på dagis han va såå rolig imorse för han prutta o då sa jag men Anton va gjorde du o skratta då svara han pröötä :) han är så rolig.
igår hade han o Lucas så kul ihop Anton spexa för Lucas o Lucas bara skratta :).. är så otroligt glad för att jag har mina 2 söner som är så underabar o charmiga. skulle kunna rabbla upp massor med saker Anton gör o så men jag tänker inte göra det blir mycket o sen tänker inte jag sitta o berätta jämt om va han kan. ska man berätta allt dom kan så kan manäven ta upp negativa saker tycker jag?? för alla barn är inte 100% perfekta dygnet runt alla barn har sitt trotts eller saker dom inte lyssnar på´eller va det nu är...

längtar så till så mycket olika saker.. 26 september 8 oktober 2 november m.m.. längtar till julen men min underbara familj o julgran o jul pynt..

saknar även tiden som va nyss förstår inte va som hänt??

men jag är glad att min man finns där i ur o skur :)

nån som har nå förslag på mat till kvällen??
är sjukt sugen på tacos


älskar min familj massor

nu börjar det dra ihop sig :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad händer dom datumen då ? :)

2009-09-01 @ 15:37:23
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Eva-Marree

Ja jag är också nyfiken på vad som händer då? =)

Och så vill jag bara säga att du är så otroligt stark!

Dina barn är så perfekt fantastiska, lite motstånd tillhör utvecklingen. Stooor kram!

2009-09-02 @ 07:52:36
URL: http://evamarree.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0