Yaaaay :)




jaa ska väl sammanfatta helgen i fredags blev det äta på drottningen sen hem o kolla på talang o sen mysa :)

på lördagen blev det åka till örsa o stå på barnloppis med Emmelie va ju skojit blev av med lite grejer :) va roligt att bara sitta o kommentera folk haha.. jaa nackskada.se haha stackars barn.. sen åkte jag med Emmelie o hämta hennes bil som hade blivit lackad o inte till vilken färg som helst NEEEJ den är nu ROSA så jävla cool älskar ju rosa mee like massor hehe.. rosa faran liksom. åt med Manne o Emmelie i stan oxå :) MUMS. sen blev det åka o gratta Hanna Daniels systerdotter fyllde ju 18 år häromdan efter massa gott fika blev det hem och kolla på robinson.

idag har vi varit hemma o bara tittat på tv blev en sväng till stan handla present till Thea o sen fick Emmelie ett par ROSA solglasögon av oss hehe ett måste när man har rosa bil..

jaa Anton har blivit mycket bättre oxå skriker inte så mycket. men nu somnar han typ 22.30 o sover till 9 halv 10 på morgonen o det är toppen för honom så vi får väl köra så. o det är helt otroligt för han skriker verkligen nästan ingenting o äter bara 1 flaska på natten inte 3 så det är kanon we like.. :)

nää nu ska jag krypa ner i sängen ha det så bra allihopa

pussssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

men guuuud vilken söt bild:)

2009-05-11 @ 09:57:27
Postat av: Järnet

Mm helt sjukt.. jag tyckte de kändes lite läskit att sitta där sen när man börja tänka till.. jag vet ju själv hur jag va när jag praktisera 6veckor på dagis, jag behandlar dagisbarnen som dom vore mina.. inte fan skulle jag låta en unge springa skitig hela dagen lixom.. förstår inte vad dom tänker med ibland.. jag är glad att liams dagis är såå bra ! :)

2009-05-14 @ 14:31:27
URL: http://babiekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0