Trodde jag inte...

näää idag va jag på utvecklingssamtal på dagis blev lite paff faktiskt.. Anton pratar inget på dagis o sen är han mest för sig själv gillar inte att leka med dom andra :( mamma lilla älskling vill vara ensam. tydligen puttar han dom som är yngre än han men det har vi märkt hemma oxå för så gör han på lilla Anton men tydligen gör Anton så eftersom han inte kan säga att han vill leka, han slåss o puttar för att visa att han vill leka är tydligen ett tydligt beteende o så har jag aldrig tänkt jag har tänkt att han slåss bara för att dom stora barnen gör det. nej dom stora barnen är han rädd för. han hade blivit mycket lugnare oxå sa hon det kändes jätte jätte skönt att få höra. det går framåt nu hoppas jag.

igår hade Lucas jätte ont i magen o Anton va mer vild än tam hehe...
idag verkar det vara mycket bättre.

idag blir det bvc :)


nää orka skriva mera just nu

älskar er pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0