Så Kul :)




haha så jävla kul vi hade igår på våran shopping runda i kista jag o Emmelie hade en toppen dag. visst Lucas strula lite men det gick över när Emmelie tog till sina magiska händer hehe :) men massor med saker som vi shoppa :) fan va folk glodde när vi kom till kista hmm va vi så snygga eller va det bilen dom titta på?? hehe
haha får jag åka i den här filen eller missa vi nån skylt haha vi hade en egen Emmelie fil :)

blev en skjorta till Anton, en klänning, 3  par byxor, 2 bh:ar, 3 par trosor, 3 kjolar, ett par leggings och 4 linnen :) är verkligen super nöjd..

jaa idag är mitt hjärta hemma o kommer att vara det tills den 3:e Augusti hade lite jobb brist så då tar han pappa ledigt :) så härligt för då hinner vi göra massor inför bröllopet och jag får hjälp här hemma o vi kan åka o bada m.m :) UNDERBART..

ikväll blir det åka o köpa 2 tripp trapp i sthlm hitta på blocket 2 för 400 kr med  bygel o dom ligger i kartong :) så det är det ju lätt värt..

just nu är Daniel hemma hos Gusten o lagar våran bil. fan va låst man blir när man inte har bil.

beställde ju löshåret i Måndags o igår fick jag en avi att det hade kommit så jag ska hämta ut det idag.
fick även min lämp igår så nu är det bara att börja övningsköra faan va härligt.

idag har Lucas varit så himla snäll o lugn hela dan än så länge i allafall just nu sover han. och Anton är på dagis han vart jätte lessen imorse när han skulle åka eftersom han inte är van att pappa är hemma.

Så himla lycklig o stolt över mitt liv o min familj <3 älskar er pussssssss

Kommentarer
Postat av: Sara

shit vad billigt med 400 för båda! vad roligt att daniel är ledig lite med er! Vi måste försöka hitta en helg då vi alla är lediga å så grillar vi! kram från oss!

2009-05-23 @ 18:40:44
URL: http://svadling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0