Morsdag :)

jaaa idag är det Morsdag o jag fick välja en present själv så jag valde en film vi hade iallafall tur med vädret :) tänk att mina 2 små prinsar köpte det till sin mamma dom är duktiga dom.

idag har vi varit hos Daniels mamma o fikat o pratat en massor så härligt så.
så har jag klippt gräsmattan härligt härligt :D Daniel skulle klippa men Anton är ju sååååå pappig o livrädd för gräsklipparen så då fick jag klippa..
har pratat med Eva i telefon oxå jätte trevligt dom ska komma hit o sova här :) ska bli sååå roligt så.

nån som vet nått bra ställe man kan fixa håret o bli sminkad den dagen jag ska gifta mig?? har hittat ett ställe i Västerås Harmoniq ligger typ vägg i vägg där mamma bor på stora gatan :) kan inte bli bättre om jag ska sova där.

nu börjar det närma sig med stormsteg :) oo jaaaa jag längtar massor. kommer bli en såå bra dag o massa släkt o vänner som betyder massor kommer dit o ska se mig. jag kommer gråta MASSOR lilla känliga Diana :)

Anton o Daniel är iväg just nu en sväng och jag sitter här för Lucas ligger o sover så sööt.

den 27:e JUNI ;)

älskar min familj massor pusssssss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack ! Visst va kläderna fina ! :) Topp till Tå här i Enköping kan fixa saker till brölloppet ! Min kompis som gifte sig igår fixade sig där ! Lycka till ! Kram !

2009-05-31 @ 21:15:35
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag vet inte vad hon fick betala riktigt. Men du kan ju ringa och fråga dom ! :)

2009-05-31 @ 22:50:39
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: åse

hihi jag grät oxå=P

när jag skulle säga allt de där jag tager dig mm

då brast det så jag kunde nästan inte prata=P

2009-06-01 @ 18:35:06
URL: http://lovasmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0