Hi hi

älskar dig sååå mycket



jaaa helgen har varit kanon :) Anton o Daniel var på maskin expo i lördags o sen va vi bara hemma o mös =) i söndags kom Manne. Emmelie och Thea ut på middag oj va med mat vi hade haha dom trodde det skulle komma flera gäster haha nää men vi brukar alltid ha så mycket mat haha när vi bjuder folk man vill ju att det ska räcka o det gjorde det plus att Daniel fick matlåda och jag med haha.. vi hade 2 kg kyckling och 2 fläskfileer och 1 paket korv sen klyftpotatis o färskpotatis o massa sallad.

nu ser man fram emot en ny härlig vecka :)

idag va jag till mvc på efterkontroll o allt såg såå bra ut. :)

imorogn blir det kista med Emmelie o SHOPPA snacka om att jag längtar massor ska bli såå roligt för hur ofta gör jag nått sånt här.. är ju som julafton för mig haha..

just nu är mina grabbar o köper en emmaljunga scooter åt Anton värsta kapet jag gjorde 800 kr like it :)

den här veckan kommer mitt löshår oxå snart är det dags att gå in i kyrkan oooo myy säger jag bara börjar bli nervös men va bra det kommer bli :) hoppas jag haha.. ringde kyrkan idag o prata lite med mina gamla kollegor så roligt så..

jaa Lucas mage krånglar som faaaan dagtid men det gör inget för nattetid sover han såå himla  bra. och det värdesätter jag massor.

jag o Emmelie ska ju baka i veckan oxå ska bli roligt att se. på lördag fyller ju Thea 2 år hon är stor tjej nu..

o Anton han pratar o pratar nu så fort man säger nått så härmar han.. Emmelie säger han memmeli o ea om Thea..

måste ju bara skriva att Anton o Thea käka som hästar igår herregud 2 korvar var o massa potatis fick en chock för våran Anton äter i stort sätt ingenting så det va riktigt roligt :)

älskar min familj o mina vänner pussssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja, snacka om chock. Dom åt otroligt bra båda två, måste göra om det fler gånger ;)



Jag är bara såååå taggad för morgondagen :)

Ringer dig när jag är påväg :)



Sov så gott och pussa barnen massvis från mig :)

KRAMAR TILL ER ALLA!!!!

2009-05-18 @ 21:16:13
URL: http://mammasthea.blogg.se/
Postat av: Ida

ojoj det va inte lite mat ni gjorde iordning, hihi =D

2009-05-19 @ 10:40:33
URL: http://pinkiehinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0