Sol






jaaa nu e det sol hoppas det är fint väder idag för då ska jag o Lucas gå en promenad.
Anton åkte nyss till dagis hoppas det går bra för han där. fick lite tips igår från bvc om Antons svartsjuka känns så himla skönt. inte så konstigt sa hon att Lucas inte får så mycket mat eftersom jag äter medicin som går över i mjölken så då rinner det inte lika bra plus att det smakar konstigt men snart blir det nog bättre. men jag skulle alltid amma först sen ge ersättning.
idag blir det tvätta o fixa lite här hemma medans Anton är på dagis gäller att passa på då =) hihi..
för imorgon blir det dropp o sen bvc för att väga o mäta.
nätterna är såå underbara :) men vid 5 vaknar Anton o bara skriker o skriker i 1 timme sen somnar han om. han har gjort så nu i flera dagar ingen aning om va han sysslar med.
Anton är bara sotis när pappa håller i Lucas jag får hålla hur mycket som helst. han är såååå pappig vår lilla herre.
idag ska Lucas bada för första gången få se hur det går.. hans navel va okej igår så hon sa att det bara va att bada honom.

har skickat inbjudningarna till bröllopet oxå :) farmor ringde igår o sa jag kommer hihi..

näää nu kommer snart svärmor med smör åt mig :) såå himla snäll som handlar åt mig

pussssssss hej


Kommentarer
Postat av: Sara

underbara älskade!! så fin!

2009-04-04 @ 09:35:48
URL: http://svadling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0