Så Jävla Less




VARFÖR??? jaa allt verkar ju hända mig :( lilla oturs diana nej men jag är väl inte skapt för att vänta barn helt enkelt min kropp klarar inte av det. men det är så orättvisst att vissa inte känner ett skit medans en annan drabbas av faan allt. jaa idag är jag ARG, SUR, LESSEN o allmänt TRÖTT på allt.
ja idag ska jag till akis o få blod JIPPI ska få det 3 gånger i veckan. läkaren sa att mina värden inte va bra o att jag inte bara hade järnbrist det va nått mer oxå. så han sa att det va bråttom att få upp mina värden igen.
o medicinen jag ska hämta ut kostar 1069 kr jaa men som hittat eller hur?? inte nog med att man ska må dåligt nej man ska få betala för skiten oxå.. tur min snutte är på dagis så han slipper se mig så lessen.


snälla snälla lucas kom ut snart..

tack daniel för ditt stöd o alla andra för att ni stöttar mig känns bra att veta att ni finns där.. :) älskar er pusss

Kommentarer
Postat av: Carro

nej men uch då stackare =( men tänk att snart är det över.. de e inte så låååångt kvar.... men man undrar ju varför mediciner ska va sååå jävla dyrt.... vem tjänar på det igentligen? Kan dom inte sätta igång dej tidigare då om värdena e så dåliga menar jag... han måste ju vara färdig bakad där inne nu?

2009-03-04 @ 11:41:20
URL: http://carran1.blogg.se/
Postat av: Sara

men vännen.. det går snart över, det är bara några dagar kvar.. men det var skräp att medicinen va så dyr.. idioter är vad dom är.. kramis

2009-03-04 @ 11:43:12
URL: http://svadling.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det är inte så långt kvar innan Lucas tittar ut. Hoppas att du mår bättre snart ! Kram !

2009-03-04 @ 22:56:11
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0