Ont

japp jag har väldigt ont får ondare i ondare för varje dag som går. har liksom ont ner i magen typ livmodern idag trodde jag att jag skulle svimma. så jag har försökt att ringa för att få tag på nån kan ju fått nån infektion efter förlossningen. men får inte tag på nån. :( men det blir nog bra till slut.. men känner mig lite hängig o febrig men det kanske beror på att barnen e sjuka.

idag jobbar Daniel o Anton är på dagis dom kommer väl hem snart :) så får jag pussa på min Anton..
jag o Lucas har varit själva idag men lilla prinsen har ju sovit sen 11 han är trött nu när han e förkyld. imorgon ska vi till bvc o väga i mäta sen få hjälp med amningen o en få dropp..

idag ska jag städa lite om jag orkar för imorgon blir det väl full upp med båda barnen för första gången, men Lucas sover ju så mycket så Anton o jag kan leka massor :)

nej nu ska jag skriva klart adresserna på inbjudningarna till bröllopet o dopet :) så jag kan skicka dom nån gång..

pusssssssssssss hej


 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nej, eller hur. Det är allderes lagom pris för sånt. Skönt att slippa göra det själv :)

2009-03-28 @ 18:55:33
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0