Min Familj

Älskar mig familj massor känns som man lever i en drömvärld hihi..


igår va vi på 3 barnloppisar o vi hitta lite kläder o leksaker sen träffa vi på massa vänner oxå :)
efter loppisen i torstuna så åkte vi hem till sara o magnus o kolla på deras hus va jätte fint o mysigt.. sen beställde vi mat där fick bli en sallad för mig o daniel tog en pizza..

idag blir det västerås ska lämna in min mobil som jag älskar men joysticken funkar inte o den pendlar i kontakt hela tiden.

Lucas sover i sin spjälsäng sååååååå himla skönt o underbart.. nu börjar mjölken sina så vi får se hur länge det räcker.. jag som ville amma den här gången åhh så less jag blir. men inget man kan göra åt faktiskt.

älskar er pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det underbart att få amma om det fungerar och mjölken räcker till. men tror inte det går nå nöd på söööta Lucas även om han får tillägg grattis till er nya goa familj

2009-03-29 @ 11:00:18
Postat av: Anonym

Visst är det underbart att få amma om det fungerar och mjölken räcker till. men tror inte det går nå nöd på söööta Lucas även om han får tillägg grattis till er nya goa familj

2009-03-29 @ 11:02:00
Postat av: Jennie

Några kompisar sålde iväg saker till torstuna barnloppis igår :)

2009-03-29 @ 14:39:13
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart man kan få amningen att funka, bara att amma mera så ökar produktionen! Med rätt vilja!

2009-03-29 @ 15:41:23
Postat av: Anonym

sinar mjölken för mycket så blir inte barnet mätt har en kompis som amma o amma o bvc va på henne o forsätta men flickan va missnöjd jag fick henne att prova ersättning då va flickan nöjd inte alltid ammning är det bästa hur gärna man än vill:(

2009-03-29 @ 19:20:13
Postat av: Emmelie

Hej,



Ja, det var inte lätt att skriva gårdagens inlägg, det tog i hjärtat.

Men jag tog mig iväg, både till platsen och minneslunden.

Bilder kommer senare idag..



Hoppas allt går bra för er :)



Kram

2009-03-30 @ 16:16:50
URL: http://mammasthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0