Jaha....

ingen bebis som vill titta ut.. idag har jag o Anton myst massor :) han är väldigt orolig nu på nätterna o ligger o gnäller o på dagis hade han varit jätte lessen, o när vi hämta han så brydde han sig inte om mig alls jag fanns inte.. lite små jobbigt men han känner väl att det snart ska hända nått. hoppas bara allt kommer gå bra när lillebror väl är ute.

vi har storhandlat idag oxå =) o ätit donken mums mums va gott det va..

har beställt massa kläder till grabbarna på hm.. :)

fick dagis räkningen idag oxå haha förra månaden när vi fortfarande gick på att Daniel va arbetslös eftersom vi inte fått nya blanketter betala vi 139 kr/månaden o idag kom det en räkning på 1007 kr/månaden snacka om skillnad när han lämna in nya lappen.. men så är det. han har det ju bra på dagis. fast att han ännu inte kommit in i det riktigt långa dagar för han men det är nyttigt att han får leka med andra.

imorogn är det fredag igen o inte vilken fredag som helst den 13:e snacka om OTUR.. ingen bebis får komma då inte haha :)

imorogn blir det dropp i örsa igen weeeeeiii va roligt..

älskar er pussss



Kommentarer
Postat av: Jennie

Söt bild på Anton. Jag tror bebisen kommer på Lördag jag :)

2009-03-12 @ 23:05:53
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Oh, hej :)

Gud, kände mig dum efter vi hade träffats.

Kände verkligen inte igen dig, dock sågs vi ju inte sådär jättelänge, och jag var heelt speedad då ;p



Ja, jag hoppas också det. Sitter fortfarande med handduken på huvudet, har inte orkat gå och titta än ;p haha.

Men det kommer väl en bild sen ;)



Oh, juste. Jag vill se en bebis i bloggen snart :)

All lycka till er.

2009-03-12 @ 23:23:17
URL: http://mammasthea.blogg.se/
Postat av: J

http://www.euroads.se/sites/se/surveys/8/survey.php?medieid=478&advertid=12366&earc

2009-03-13 @ 08:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0