Gårdagen

jaa igår bar det av till sala efter mycket strul med bilen. men vi packade in oss i saras bil o sen åkte vi :).. kom till sala hitta parkering haha o vilken kärring som bara snodde en annans plats haha, sen va vi hungriga så vi gick o käka o när vi satt där kom en man in o jag vet att han är polis o han kolla på mig o sara med värsta kåtblicken jaa herregud.. sen handla vi massor :) sen blev det hem till sara för att se melodifestivalen =) köpte mat från vita elefanten o sen käka vi massa godis mums. hade en jätte trevlig dag.. fick en ammningskudde av sara oxå tack så mycket.
o deras diskmedel mmm va gott det lukta hihi.. jag fick inte diska för sara :( men idag har jag diskat hihi :)

daniel åkte nyss till biltema med gusten för att inhandla stötdämpare till våran bil eftersom det gick sönder igår sen skulle han till barnenshus o kolla på en sak till anton :)..

köpte 2 pyjamasar igår till anton o då fanns det i storlek 50/56 så storebror o lillebror kommer ha likadana så gulligt så hihi.. sen köpte jag 12 par strumpr, daniel en mössa, o en fleece tröja med döskallar till anton och sen ett par tofflor  foppa men det är bilar :) såå söööta så.

tänk att folk kan förvränga historier så haha jaa det är roligt. men vem bryr sig umgås ändå inte med dom.

nej nu ska jag vika tvätt :)

älskar er pusss

lilla söta jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0