Anton O Lucas

jag älskar verkligen er mina små prinsar, men Anton är inte såå liten längre om man jämför med Lucas hehe.. han är ju stor kille nu.. en så duktig storebror är han. fast lite gnällig men så är det när man är lite förkyld.
imorogn ska Anton till dagis o jag o Daniel ska åka till stan o fixa lite saker måste ju in till kyrkan o prata med Beba o Annelie dom vill ju se Lucas o sen ska jag säga till om vilken präst vi ska. jaa för det duger ju inte med vilken som helst för mig o eftersom jag jobbat där o känner alla så vet jag vilken jag ska ha :) ville ju ha pernilla men hon ska ju föda barn om 1 månad så det går ju inte... sen ska Daniel skriva på papper om att han är pappa till Lucas :) dags att göra det nu hihi... Just nu ligger båda o sover Anton sover middag o Lucas gör ju inget annat än sover hehe.. jo han bajsar o suger tutte oxå :)... han har bajsat ner mig 1 gång o Daniel 2 gånger. men såå himla skönt att han bajsar 10 gånger om dan i ställe för 1 gång i veckan. då vet man att hans mage är okej. hellre massa blöj byten än kolik.
vi ska hälsa på blomstra imorgon oxå..

åhh igår trilla Lucas navel av såå himla skönt för inte faaan lukta det gott heller.. bläääää

måste skicka iväg alla inbjudningskort till bröllopet oxå herregud snart e det Juni :) o den 27:e hehe

nehe äta nån lunch snart kanske börjar bli lite hungrig..

älskar min familj massor massor pussssssssssss

     

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jo, det är ju viktigt vem man väljer som präst faktist :)

2009-03-24 @ 00:05:28
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0