Älskar Verkligen Dig



Älskar min daniel av hela mitt hjärta är så jävla lycklig att jag har honom, han gör allt för mig o då menar jag verkligen ALLT. är så himla glad att jag har honom vid min sida hela tiden. han stöttar alltid mig när jag mår skit o han står verkligen ut med mig o mitt humör förstår inte hehe.. anton har världens bästa pappa o lucas kommer oxå ha det..
DANIEL ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA

imorogn blir det förmodligen akis o få dropp mitt hb va ner på nästan 85 inte bra :( men jag mår kanon men jävligt less på det här nu vill krysta ut min lilla prins NU.. men inom 1 månad har jag honom i min famn..

i helgen när vi va hos sara jaa va ser man inte i deras skåp joooo baileys har inte varit sugen på cider eller nå alkohol så men en baileys eller nån mjölk drink skulle inte sitta fel, så jag skratta o sa det att jag ringer när vi åker från förlossningen så kommer jag ut o tar en baileys haha :) måste tillägga att jag inte varit full på jaa säkert 3 år hehe

beställde ju en mobil till lucas igår o nyss fick jag sms att den fanns i grillby att hämta herregud va snabba dom va :)

idag blir det fläskfile med klyftpotatis smaskens :)

nej dammsuga köket lite innan jag ska börja med maten sen kommer mina grabbar hem åhh va jag längtar efter pussas :) älskar er pussss


Kommentarer
Postat av: Sara

Nu har vi packat ner baileys flaskan i en kartong. haha. jag kände att den inte stog riktigt säker här =)

2009-03-03 @ 20:13:21
URL: http://svadling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0