Utomlands

jaa idag kändes det som om vi va utomlands en sväng haha :D jaa herregud vilken biltur men roligt va det :)

nu har hjärtat en ny bil så han är glad blev en audi 80 quattro eller hur det stavas :)

jaha va har man gjort i veckan??? jo haft 40 graders feber, haft en sjuk Anton och en sjuk sambo. Lucas mage har blivit bättre nu han han vant sig med ersättningen plus att vi har kommit på att han gärna äter mindre men ofta så han äter varannan timme så nu är han glad nästan för det mesta. och sovit i sin spjälsäng i över 1 vecka nu vi är såå glada :) nu är det bara Anton som ska sova i egen säng oxå men det kommer. sån skillnad det kan vara på barn alltså. Anton älska att åka vagn då somna han direkt, Lucas hatar att åka vagn. Lucas vill helst ligga där det är mörkt då sover han som en stock :) så skönt att bara lägga ner han i spjälsängen o så somnar han helt otroligt faktiskt.

jaha nu drar det ihop sig inför bröllopet nervös börjar jag bli...

strumpebandet har jag fått nu, väntar på min tiara sen är det bara ringarna kvar :) på söndag ska vi till Västerås ska fixa placeringskort Sanna ska hjälpa mig. kommer bli bra det här det lovar jag :) lämna noterna idag till kantorn så det blir änglagård som ingång o ronja rövardotter som utgång

nej nu håller jag på o somna hade en son som krångla i natt

god natt pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0