Ny bil,stereo,kläder




Jaa nu har vi en ny bil :) åkte även till Västerås o köpte en ny stereo sen bar det av till Sala för att hälsa på farmor o lämna dopklänningen så hon kan förstora den :) sen åkte vi upp till pappa o säga hej :)

igår blev det in till stan o handla kläder till barnen :) så va vi på m huset för att kolla på regnkläder o då hade dom halva priset påhela barnavdelningen fredag till söndag :) Perfekt ju..

jag har ont i magen hela tiden vet inte va det är får skit ont  efter jag ätit..

o det va så läskigt igår Lucas kräktes o det va inte lite bara spruta :(

idag ska Daniel kolla på tennis o fotboll JIPPI va roligt så jag ska hyra film :) om jag mår bättre ska jag ut o cykla med Anton så får Lucas o pappa vara inne.

nej nu håller min familj på o dummar sig vid mig så jag kan inte skriva mera..

älskar min familj pusss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0