Kul

jaha skrev ju om hur bra det va med Anton jaa 2 dagar nu är det inte roligt. han sover på nätterna men ligger o gråter från 3 tiden till halv 6 ungefär inte alls roligt.. Och nu Krånglar Lucas oxå nattetid han ville inte äta o inte sova, har väldigt ont i magen.
som Eva sa ni har det värre än mig fast ni är 2 och jag är ensamstånde med 2 barn.
men som sagt det är bara att bita i det blir nog bättre sen.
men jag vill bara gråta just nu. lite jobbigt just nu men men..

idag köper vi ny bil  :)

sen åker vi till sala o hälsar på farmor

nehepp nu vakna Lucas igen så bäst jag går o tar upp honom..

puss o kram

Kommentarer
Postat av: åse

stå på dig.

du får tänka att det kommer inte alltid vara så här iaf=) försök tänka positivt även fast det känns omöjligt=( kram

2009-06-04 @ 13:57:17
URL: http://lovasmammas.blogg.se/
Postat av: Jennie

Stackars dig. Hoppas att det blir bättre snart ! Vad har ni köpt för bil då ? :)

2009-06-05 @ 00:29:48
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0