Hjälp :)

Åhh snart e det lördag :) längtar massor.
fast det är mycket som händer imorgon o herregud säger jag. men har en massa som ska hjälpa till o duka o fixa =) tack ni som hjälper till. vet många som vill hjälpa till men som inte kan tack till er med..
fick dåliga vibbar härom dan att nått hade hänt Emmelie o fy jag hade rätt, skicka till Manne o han berätta att hon låg på sjukan så vi fick nummret för att vi ville hälsa på henne o överaska med paket men kärringen va såå otrevlig o sa jag får inte säga nått. o Emmelie hade ju svarat att om folk ringde o fråga så fick dom berätta. JÄVLA SKIT.

nehe läsa körkort så man slappnar av lite grann :) är såå jävla avslappnade

älskar min familj pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo tiden går lite väl fort ibland. ;) Hoppas de är bra med er! kram!

2009-06-27 @ 10:26:42
URL: http://cevinsmamma.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis grattis grattis till brudparet!!! Tack för igår!! så himla fint!

2009-06-28 @ 14:30:31
URL: http://svadling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0