Fru Lagerberg




ja då va man fru då :) kände mig som en prinsessa i Lördags o mina barn skötte sig såå bra :)
är så otroligt stolt. verkar som om alla hade trevligt har fått många samtal o sms om hur trevligt o fint dom tyckte det va. nu väntar jag på mera bilder. Älskar min man så otroligt mycket.
tack alla som va där o gjorde våran dag underbar <3

vi fick en massa fina gåvor o Lucas fick massa dopgåvor :) fick massa pengar till körkortet så igår skrev jag in mig på körskolan :) imorgon blir det min första körlektion. på fredag ska jag o Daniel gå kursen så snart får ja jag köra med honom med. tänk va härligt det kommer bli när jag har körkort. LÄngtar massor.

träffa Emmelie igår en sväng vi åt lunch, gick på stan sen följde hon med oss ut till Fjärdhundra när vi skulle hälsa på Sara o Anton. sen skjutsa Daniel in henne så kom han tillbaka för det bjöds på mat åhh vi grilla o hade det jätte mysigt.

är så himla skönt nu när bröllopet är över o man kan varva ner.

Min stora prins Anton har haft feber sen igår kväll 39,7 o det går liksom inte ner pendlar mellan 39,7 o 39,1 jag hoppas han blir bra snart, hatar att se han så dålig. men idag somna båda barnen 21.30 o det har aldrig hänt faktiskt.

ja jag vet att jag är dålig på att blogga men det kommer bli bättre nu när all stress är över.

pusss o kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Stort grattis till er ! :)

Känns det annorlunda att vara fru nu då ? :)

Skulle in på din bilddagboks sida men du har visst lösenord ?

/ Mia

2009-07-04 @ 16:35:12
URL: http://lovergirl84.blogg.se/
Postat av: Sara

tack för senast! får vi göra om snart igen. hoppas att allt är bra med er. kraam

2009-07-05 @ 21:18:39
URL: http://svadling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0