Cyklat





idag har jag o Anton varit ute o cyklat :) o gissa om han tyckte om det. åhh va jag älskar uppförsbackar eller inte :D

jaa min mage blir ju inte bättre får jätte ont efter jag ätit så mamma sa att det kunde vara magkattar eller magsår, har ont o mår illa. ska ringa läkaren imorgon jag har FAN inte tid att vara sjuk. hur ska man hinna med allt.

idag har Lucas haft såå himla ont känns som om det bara blir värre o värre. men på bvc sa hon ju håll ut det brukar försvinna vid 3 månader, men jag vet ju att det inte gjorde det med Anton.

nu har Daniel o Anton åkt dom skulle iväg på nått men jag fick inte veta va det va. hmm hemligheter för mamma det gillar jag inte. kanske kommer hem med nått gott till mig :)

älskar er pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ny bil är alltid kul ! :) Okej, det va lite dyrt, men som sagt, vad gör man inte för att bli fin till ens bröllopsdag ! Jo, det va ganska härligt att åka iväg. Skönt att slippa Enköping en helg lixom ! Vad är det för fel på Lucas då ? Ha det bra !

2009-06-08 @ 00:30:47
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Oke, det va ju inte så bra med Lucas då. Va bra i alla fall att du hittade ett billigare ställe !

2009-06-10 @ 00:14:34
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: madde

Hej gumman. Ursch vad jobbigt att du har ont i magen. Då kanske du kommer få göra gastroskopi...

de gjorde ja för bara några veckor sen.

Var de värsta ja gjort i mitt liv. Men det är ett väldigt bra sätt att titta i magen. hade inget så de var skönt. Men hoppas de ordnar sej o att de blir bättre snart=)

kraaam Madde

2009-06-12 @ 09:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0