Biten

jaa idag ringde dom från dagis o sa att Anton hade blivit biten av ett annat barn i handen :( va inge roligt att höra man vill ju aldrig att ens barn ska ha ont eller vara lessen. ville bara åka dit direkt o hämta honom men jag ska inte vara så stressad hehe.. jag skulle inte bli en sån mamma men jag är det nu.
när vi kom till dagis fråga jag Anton har du gjort illa dig? då visa han sitt finger. han hade tydligen bitit Anton i ringfingret. dom sa att vi skulle ha koll på det.


Lucas har istort sätt sovit hela dan men han gillar väl inte vädret.. hehe

nu på kvällen har vi varit hemma hos Malin o Gusten för Malin fyllde 25 år så det blev fika o prata en massor.

o Anton älskar att kolla på sin film Rorri han skriker Rorri o springer till tv:n :)

min granne fråga igår om hon fick komma till kyrkan o kolla när vi gifter oss o självklart får hon det. hon är så himla underbar. det är hon som är rektor på Antons förskola

nej nu ska jag ta o gå ner o pussa på min familj lite grann hehe

ha det fint pusssssssss

o glad midsommar

Kommentarer
Postat av: Jennie

Aj då. Biten i fingret ? Hulliganer på dagis ? :)

2009-06-19 @ 12:05:04
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej raring!

ja jag hoppas ni hade jätte kul!! hadegärna varit med men jag lå sjuk..kunde inte ens jobba.. och jag brukar gå till jobbet även om jag är lite dålig men det gick bara inte.. febrig och jäklig blev jag.. kan inte jag å ante komma ut en sväng nån dag så kan vi prata lite skit. kram

2009-06-24 @ 09:41:42
URL: http://svadling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0