Åhh Så Härligt





är så glad att Anton inte ätit nått på natten nu o det har hänt 2 nätter i rad :D helt fantastiskt :)
o på morgonen när han vaknat vill han se på tv o då sitter han där så snällt o bara tittar är verkligen jätte skönt :)

i natt krångla Lucas men så är det ibland :D är glad att han sover annars på nätterna.
i natt vakna han 1.30 o sen kom Daniel o tog han 4.30 sen sov han från 5 till 6.30 men nu sover han som en stock min lilla prins.. han brukar ju somna runt 21 o sen vaknar han halv 2 o vid 6 för att äta men sen sover han till 8. men är så glad att Daniel är hemma så att vi är 2. idag är Anton på dagis.
och vid 11.15 kommer Eva med tåget så då ska Daniel åka o hämta hela familjen :) ska bli jätte skojigt att dom kommer hit. så nu blir det 4 barn Anton är 19 månader Julia 15 månader och Lucas 2 månader o Vincent 2 veckor..

väntar svar från hamoniq om det fanns nå tider den 27 Juni så dom kan göra iordning mig

jaa jag längtar massor :) allt e klart nu förutom håret o sminket.

träffa Erik på stan härom dan o fråga om han kunde viga oss o döpa Lucas o det kunde ju han så klart :D hade ju honom som önskemål eftersom jag jobbat där o vet hur han är o hur han jobbar. ville ju ha Pernilla men hon är ju mamma ledig just nu. så Erik skulle ringa mig den här vecka.

på Torsdag bär det av till äckliga Sala ska till farmor med Lucas dop klänning hon ska förstora den lite.

nej nu ska jag klä på mig ha det fint

pussss o kram


Kommentarer
Postat av: Jennie

Trevligt med sällskap :) Fick du nån tid på Hamoniq ? :)

2009-06-02 @ 14:20:30
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Sara

nu går tiden långsamt va? gud vad jag skulle längta! en annan får inte ens förlova sig och nu ska du gifta dej.. vuxenpoäng till er.. haha. kram på er!

2009-06-03 @ 20:37:38
URL: http://svadling.blogg.se/
Postat av: Jennie

Okej. Hoppas att du får en tid snart då ! :)

2009-06-03 @ 22:21:57
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0