Snart Snart





jaa nu har vi bestämt när skrivningen o uppkörning ska vara :) faan vilken frihet med körkort det är ju ett måste när man har barn faktiskt.

har nu bokat Daniels present han kommer bli såå glad för det är nått han verkligen älskar :) o det är ju hans födelsedag så då ska han få nått han gillar :)

mycket som händer nu :D

i helgen bröllop i Sala är 2 dagars så på fredag är det grillning o lekar och Lördagen bröllop o fest :)
och på Lördag fyller även hjärtat 26 år
Söndag mamma fyller
8-9 Augusti förmodligen högbo o 4 rätters middag och spa m.m
22 augusti Daniels present
2 september syster 18 År
sen i slutet av september kryssning med syrran :)

sen blir det förmodligen körkort oxå inom en väldigt snar framtid hehe :D
datum tänker jag KNIPA om även om jag fött 2 barn så kan jag knipa hehe...

hade en underbar helg i Norrköping o hotellet va såå fint och Anton älskade kolmården.
o att köra va inga problem men jag är ju bäst ju hehe.

nää plugga körkort o sova är ju en dag imorgon oxå

pussss o god natt

love you <3

P.S saknar dig Emmelie, nu får ni allt ta o skynda er hem. D.S

Kommentarer
Postat av: emmelie

JAG SAKNAR ER!!!



Snart är vi hemma. <3

2009-07-27 @ 23:50:04
URL: http://mammasthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0