Ojojoj Vilken Helg




Jaa i Fredags fick jag papprena så nu för jag köra med Daniel gissa om man är som ett litet barn hehe ni tycker säkert jag är knäpp men ni va nog likadana när ni skulle skaffa körkort.
helgen har varit fantastiskt har varit 4 barnsmamma :) inga problem alls liksom.

har satt i min klädsel i bilen eller rättare sagt Daniel o Gusten har :) tack tack sen har dom fixat bättre högtalare poppar på bra :). har satt dit en dekal i rutan men den tar jag väl snart bort för vi har ju tydligen satt fel :) bokstaven d ska ju tydligen inte vara med. trodde ju att det bara va att sätta dit den.  har beställt en växalspaksknopp sen köpte jag en rosa tärning igår man brukar ju ha 2 men jag är inte riktigt som alla andra hehe.. :D
körde i stan igår är riktigt stolt faktiskt visst parkera åt helvete fel på bt men sånt händer. det är bara gilla läget man kan inte vara perfekt JÄMT :)

Daniel i Gusten är o jobbar dom åkte vid 7 imorse skönt med lite extra pengar.

längtar till den 23, 25 JUli sen längtar jag till den 1,2,4,8-9 o 25 Augusti

måste ju boka våran chokladprovning oxå :) då får Sara o Magnus ta hand om Lucas :) Anton törs jag inte lämna iväg till nån.

nej nu ska jag pussas med Anton mina barn är mitt liv.

är så stolt över en sak jag gjorde igår :) är nog fler som är det som vet om hur jag känner o hur jag mår men jag gjorde det och det va ingen fara.

älskar er pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0