Mitt Hjärta <3




idag blir Lucas 4 månader oxå grattis min lilla trollunge

min underbara älskling har köpt en bärbar rosa dator till mig :) han är bäst :)
den kommer väl nån dag nästa vecka längtar massor. finns så mycket man längtar efter men just nu längtar jag efter

* mitt hjärta
* ett körkort
* våran resa nästa helg
* min dator
* min växelspaks knopp
* resan till högbobruk med hjärtat
* god middag med Emmelie o Manne som vi lovat :)
* bröllop i sala
* hjärtat fyller år

båda barnen sover middag samtidigt idag med hehe skööönt
igår va Lucas inte riktigt överens med oss men det vara bara 1 timme.

nej dags att laga lite lunch men vad???

blir nog nån macka o lite cola :) när jag fått körkort blir det gymkort så jag kan få bort den där fula hängmagen. för mycket väger jag inte väger 56 kg men dallret på magen ser för jävligt ut

pussss hej

Kommentarer
Postat av: emmelie

Fyskäms på mig.

Huuur kunde jag glömma det!? :p



Får skriva det i nästa inlägg istället ;)



KRAAAAAAAAAAAAAM

2009-07-18 @ 14:18:19
URL: http://mammasthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0