Less

usch!!!

vart är alla när man behöver dom som mest???

har mått lite halv dåligt den senaste tiden har varit rätt mycket och barnen är som dom är :( så idag fick jag mer eller mindre ett sammanbrott jag bara grät o grät o just nu känner jag mig bara helt tom. är som en robot. har inte slagit på min mobil än har haft den avstängd sen 5. jag orkar inte med att prata..
malin kom förbi o trösta mig en sväng o skulle ta Lucas men han hade precis somnat då. är väldigt glad över att hon kom jag var helt slut.
jag är jävligt stark men nu har det varit mycket.
o jag tänker inte tjata på folk att få hjälp ens vänner ska kunna se på en att man kanske behöver hjälp.

nu ska jag lägga mig o försöka sova ska orka en dag imorgon oxå

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0