Kursen



Jaa vi skulle ju gått handledar kursen idag men när vi kom till Bålsta va det ingen där så vi gasa till Enköping för att den kanske va där men ingen öppna, så vi stod där o vänta o vänta o till slut kom det en kille som Daniel prata med. o då visade sig det att kursen va igår men hon hade sagt fel till oss. JIppi tänkte jag 600 kr åt helvete plus att dom inte skulle ha några fler kurser förns i höst. men det skulle vara en imorgon bitti så han sa att vi fick komma då o att vi fick tränga ihop oss helt enkelt. :) tack Emmelie för att du hade trollungen en stund hehe.
Anton va hos farmor o ska vara där imorgon med och trollungen ska vara hos Daniels Syster :D
sen när vi vara på kursen ska vi på kalas hos Daniels syster.

har kört 2 körlektioner har 1 på måndag o 2 på tisdag.. ska ha det där jävla körkortet snart :D
pluggar teori hela tiden men jag tröttnar inte  o det fastnar är såå stolt så :) gjorde test igår hade 58 av 70 så jag blev godkänd är sååå BÄST hehe

hoppa ner i sängen o plugga o sova lite grann.
skulle åkt till Västerås till mamma idag men jag vägrar åka till Västerås när det är power meet vill inte att mina barn ska se en massa fulla drägg nää fy faaan.

puss o god natt

Kommentarer
Postat av: Jennie

Har du klarat teorin ? :) Grattis !

2009-07-05 @ 21:53:54
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh vilken söt liten trollunge ;)

2009-07-05 @ 22:09:12
URL: http://cevinsmamma.blogg.se/
Postat av: Jennie

Okej. Har du bokat teorin ännu då ? :) Du skrev nått om att du inte ville att dina barn skulle se fulla människor. hehe, det finns väll inte fulla människor på Power Meet heller ? :) hehe, nej skämt & sidor. Nån gång kommer dom se sånna i alla fall ! :) Kram !

2009-07-05 @ 22:25:55
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0