Köra köra köra






Hejsan


jaa igår va jag på bio med Sara faaan va filmen va bra :) ska kanske på bio nästa vecka oxå ska se harry potter skulle ju sett den idag men strula ju med folk som vill se den nattetid o då kan inte jag tyvärr har ju faktiskt 2 barn att ta hand om dan efter oxå. men Charlie ville ju se den så vi går nog nästa vecka nån dag när det passar henne. Melissa blir snart 1 år oxå undra va man ska köpa till henne har en sak som är på väg med posten :)

igår åkte vi tidigare till stan så jag fick öva stadskörning o parkering o backa runt hörn :) super duper bra haha fick motorstopp i backen upp efter paus men sånt som händer. Daniel är underbar som handledare men inte så konstigt han är ju min andra hälft.

nästa lördag bär det iväg för oss ska bli så skönt att slippa vara här :) ska ge faaan i o svara på sms ska vara med  min FAMILJ :)

pluggar körkort som bara den :) o faan va man lär sig nya saker hela tiden.

nej nu ska jag messa Sara o fråga om våran resa hon ska ju ha barnen när jag o Daniel ska till sthlm på  chokladprovning ska bli skoj. sa till Sara igår att vi kan fixa så nån annan tar Anton så slipper dom men hon sa att hon ville testa o ha honom så hon vet hur vi har det. hennes lilla Anton är ju en ängel :)
hon lär ju inte vilja skaffa fler barn haha :)

haaa det bra


pussssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0