Herregud....

fy va jag är trött usch o fy barnen ville gå upp 6 imorse o det är INTE fru Lagerberg van med. men så är det att ha barn man vet aldrig va som händer. idag hade jag dubbel körlektion så idag blev jag godkänd med parkera,fickparkera, vända med hjälp av korsningar o backning :) bäst jo tack :) så vi prata uppkörning idag så nu har vi ett mål att sträva efter o det ligger närmare än vad jag trodde :) men mer säger jag inte.. men det är långt innan den 8 Oktober när jag fyller 26 iallafall o det va ju mitt krav :D

nej nu blir det hoppa i sängen

såå skönt nu när vi köpt dvd till Anton som han har i bilen nu är bil färden en fröjd :)

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0