Härlig Natt ;)

älskar dig sååå mycket



oj vilken natt :) hmm undra om hjärtat va trött imorse hihi. det borde han inte varit eftersom vi soov heeeeeeeeela natten ;).. känns så himla bra nu jag hoppas det håller i sig. finns så mycket som hänt som jag inte vill ta upp här men jag har varit så äcklad på att ha sex , finns ingen lust o sen har jag spärrar i huvudet finns mycket som rör sig där inne. är glad att min underbara man förstår mig o stöttar mig. men nu känns det som om vi är på väg tillbaka igen. men allt går i min takt :D

igår körde jag hem till Emmelie o Manne o där bjöds det på fruktsallad o jävlar va gott det va mmm.. så nu har jag lovat att bjuda på en jävla middag igen. o då lär dom nog vara mätta länge hehe.

tänk att folk tävlar om vems barn som har mest problem jaa herregud det finns folk till allt.

jag är ärlig o berättar hur Anton är så folk vet hur han beter sig för han är inget underbarn som vissa andra påstår att sina barn är. bara för att ditt barn kan sova själv, lyssnar på allt du säger m.m är ett barn perfekt då?? Anton har sina dåliga stunder men när han är glad o busig så charmar han väldigt många. men jag är så glad att vi ska få prata med en barnpsykolog o få hjälp o tips. alla tips är välkomna.
även om inte Anton sover middag så somna han 23.30 ungefär o sover han middag 1-2 timmar somnar han 23.30 så det spelar liksom ingen roll va vi än gör. va mer kan man göra liksom?? vissa nätter äter han han ingenting o vissa nätter äter han 2 flaskor välling. men vi är vana att han är så här o jag är hans mamma o jag älskar honom hur mycket som helst han är  mitt hjärta.
Lucas han sover hela nätter äter 1 gång vid 5 tiden man bara lägger ner honom i spjälsängen sen sover han. snacka om skillnad. tänk om alla barn va så va lätt det skulle vara.

Längtar massor tills vi åker nästa helg :) lördag till söndag såå himla mysigt med hotell o ut o äta o sen ska vi ju på en till sak :)

älskar älskar älskar er massor min underbara familj


Kommentarer
Postat av: Ulko

Men hur sitt barn nu än är så kommer ju alltid man som mamma tycka att sitt barn är perfekt? Eller ja, de flesta mammorna iaf;)

2009-07-16 @ 12:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0