Go Dagens

     



Igår va det en tuff dag när Daniel börjat arbeta igen men jag fick hjälp o det är jag tacksam för. hade körlekton igår körde backa runt gatuhörn, parkera, parallel parkera o hon fråga har du gjort det här förut för du är väldigt duktig, det va roligt att höra faktiskt. nu väntar jag på papper från vägverket så jag kan börja köra med Daniel :) nu har vi bokat en minisemester så den 25 Juli ska vi åka o bo på hotell kommer bli så mysigt.
snart hoppas jag att jag har körkort o NÄÄÄ jag har inte bokat skrivning men när jag gör det kommer jag verkligen inte berätta det eller jo enbart för dom jag tycker behöver veta :) typ min mamma o Daniel o Emmelie så klart hehe.
synd att ni inte kunde åka med den 25:e hade varit skojit.

idag sov min Lucas till 08.50 o Anton till 9.50 :) riktiga sömntutor.

klockan 15.10 ska jag köra idag :) har dubbellektion idag ska bli kul :) sen ska jag inte köra förns 20 Juli igen hon jag har går på semester o jag vägrar att köra med nån annan :D jaa jag är kinkig

älskar min familj masssssor pusssssss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Okej :)

2009-07-07 @ 22:40:12
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0