1 Månad




jaa ´nu har vi varit man o hustru i 1 månad :) jag är ´lika lycklig nu som innan jag va gift. men det känns ändå bra att vara fru Lagerberg.. faan va drygt det va o ringa runt till alla o beställa nya kort med det nya efternamnet. telefonköer är ju såå jävla roliga.
igår åt vi kina mat tog med hem så jävla gott det är.


idag kommer min älskade syster o ska sova här o sen åker hon med oss till Sala på fredag ska ju till sofielund o grilla o så min kusin gifter sig ju :) så dom har 2 dagar. sen sover vi ute i min mosters stuga i fläckebo dom gifter sig ju i fläckebo kyrka :) känns onödigt att sitta o åka hem på fredag när vi ska tillbaka på lördag.

så idag blir det gott gott o film kväll med syster.

idag är jag såå stolt. Anton har ätit frukost, han brukar ju äta välling vid 6 tiden o sen äter han lunch vid 12 men idag åt han inte vid 6 så han åt macka o fil o flingor med mig. mammas stora kille. jävlar va han fejkar att han blir ledsen haha så jävla roligt att se.

det är mycket plugga körkort just nu men kan ju bara läsa kvällstid när barnen somnat annars kan jag inte konentrera mig. på torsdag får jag veta exakt datum för skrivning o uppkörning för min lärare boka det i går morse åt mig. måste bara tänka på några små saker haha. jag vet exakt va höger regel är o betyder men ändå så släpper jag förbi dom från vänster är ju skrattretande hehe. men hon sa att det är vanligt för det är ju dom man har närmast sig. sen måste jag lära mig va som gäller i korsningar m.m... köra är inga problem men det är teorin som är svår. men varje gång jag har fel så lär jag mig ju det rätta svaret så det känns skönt.

nej nu ska jag hänga tvätt, plocka ur diskmaskinen o ta fram nån mat till kvällen..

pussss hej älskar er massor DANIEL, ANTON O LUCAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0