Wonderful

jaa idag har vi settat här hemma i mörkret har varit strömavbrott nästan 3 timmar jippi va kul man blir ju såå jävla låst när man får det men det är smällar man får ta när man bor på landet haha :) faan har ju strömavbrott jämt tycker jag. idag ska vi städa när anton somnat ingen ide när han är vaken ser ju fint ut i max 15 min hihi...
imorogn kommer anita hit antons dagisfröken vi ska prata om inskolningen o få lite papper m.m skönt att hon kommer hem till oss slipper vi åka :)

anton har blivit sko galen han ska ha skor på sig hela tiden haha såå himla söööt mitt hjärta..

förstår inte va som hänt förut hade vi kontakt hela tiden o nu ingenting man kan ju undra om man gjort nått men orkar inte lägg ner massa tid på det väldigt tråkigt bara..

på alla hjärtans dag åker vi i familjen på en liten resa :D och i april åker vi alla 4 + plus johan o charlie o melissa förmodligen till jönköping o bor på hotel o går på elmia..

nu längtar jag efter våran lilla Lucas tycker han kan komma nu hihi

bröllops tankar håller jag för mig själv ett tag till :D haha kul möhippa har ju såå många vänner.. men det skiter jag i det som spelar roll är kyrkan :)

27 Juni LÄNGTAR MASSOR



Kommentarer
Postat av: Isabel Hernandez

Diana roligt att du börjat blogga, då¨ska jag läsa din blogg / Isabel

2009-02-04 @ 14:14:39
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vart ska ni åka på alla hjärtans dag då ? :) Vi funderar också på att göra nått skoj då så. Och den 3 Mars i år så firar ju jag & Petter 4 år tillsammans också :) Kram !

2009-02-04 @ 16:43:59
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0