Vilken Dag

Jaa idag har jag städat =) sen kom sara, magnus sööte anton ut på besök va jätte trevligt.. anton o anton va galna o slog i skåpsluckorna o höll på med diskmaskinen.. men dom är såå sööta så :) både skulle minnsan vara i saras knä och när dom skulle åka börja min anton gråta o sträckte armarna mot sara.. hihi
sen åkte vi till stan o handla mat :) sen har jag diskat åhh va jag älskar det såå kul eller älskar lukten av diskmedel haha jaaa jag vet att jag är knäpp..
sen kolla vi på melodifestivalen åhh såå arg jag är att inte låt 1 gick vidare J....... skit :) nu är det bara att ladda inför nästa helg nää jag älskar inte melodifestivalen heller haha...



Hjärtat med ljus hade daniel gjort idag åt mig när jag kom ner o skulle äta frukost.. åhh va jag älskar den killen alltså han är min för evigt ÄLSKAR DIG MASSOR


Kommentarer
Postat av: Jennie

Mysig dag :)

2009-02-07 @ 23:18:59
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Isabel

Varför sminkar du dig inte längre ? ;)

2009-02-08 @ 00:36:51
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0