Utan Er.......

Utan mina grabbar skulle inget fungera älskar er så himla mycket.. idag har vi varit hemma o lekt massor o busat :) mamma har diskat :D hihi love it.... sen har vi varit hos farmor o farfar för farfar fyllde år.
va ute o lekte lite i snön oxå det gilla Anton så mycket.
imorgon ska vi baka jag o Anton o mysa pussas massor för sen på tisdag klockan 8.30 ska vi till dagis o ska vara där till 15.00.. men på onsdag ska vi inte dit förns efter 11 för jag ska ju till barnmorskan o kolla läget på lillebror i magen :) imorogn är det bara 4 veckor kvar JIPPI längtar verkligen INTE ett dugg haha vill bli av med den här tunga jävla magen :)

förstår inte varför du LJÖG för mig kunde väl sagt som det va från början då.. men till andra har du sagt att du jag tvingar dig men till mig va du överlycklig såå himla falsk.. hatar  falska människor.. fan lär er säga som det är på engång..


nu ska vi spela lite kort som vanligt när Anton har somnat..

Älskar min familj tokmycket.. pusssss hej


Kommentarer
Postat av: Jennie

Falska människor kan hålla sig till varandra. Jag vill inte heller ha falska vänner. :S Fika snart ? :)

2009-02-08 @ 23:56:24
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: diana

självklart en fika jennie :)

2009-02-09 @ 11:08:31
URL: http://mammadiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0