Tack För Kommentaren

Tack så jätte mycket för din kommentar vem du nu är känns underbart att läsa.. och min syster ska vara gudmor till nästa barn :) hon kommer alltid vara min syster va som än händer...


Postat av:

klart du får skriva vad du vill i din egen blogg. du nämner ju inga namn sen att du vet vem det är och även den det handlar om tar åt sig..valet av fadder/gudföräldrar är inte lätt jag gjorde samma misstag som du verkar ha gjort men hon är fortfarande gudmor åt min dotter men vi har inte träffats på 19 år om du ska välja någon till ditt ofödda barn så välj med omsoeg någon nära i släkten skulle jag då rek fortsätta att skriv det du känner o tycker det är det bloggen är till för o ni som inte gillar det som står gå inte in o läs då då


Kommentarer
Postat av: Ulko

Så ansåg jag också. Jenny (min syrra), Elin (min syrra) och hennes man är faddrar åt Tösen :) Vad som än händer så är familjen ändå familjen.

2009-02-05 @ 22:06:18
URL: http://oinkoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0