Otur??

jaa idag är det ju fredagen den 13:e men än så länge har inget hänt.. peppar peppar.... hihi

jaa idag va det lämna Anton på dagis själv gick hur bra som helst inte en tår åå skönt han hade börjat gråta hade jag mått såå dåligt av att lämna honom :(... sen blev det in till stan med farmor i handla o hon handla massa nytt till Anton såå himla roligt för hon har 7 barnbarn o har aldrig liksom varit farmor o det har hon sagt till dom oxå.. men nu är hon verkligen en farmor :) hon handla mockasiner, regnkläder, tofflor, leksaker, muggar, napp som det står tuffast på sen handla hon en vattenflaska så himla roligt.. vi köpte en vatten flaska åt daniel oxå som det står Daniel på haha den ska han ha på jobbet tycker vi..

när vi hämta Anton klockan 12 blev han glad över att se oss :) o dom hade ätit risgrynsgröt till lunch o Anton va den enda som hade ätit i stort sätt han älskade det haha.. o allt hade gått så bra sa dom kändes såå skönt att höra. så på tisdag börjar han på riktigt mitt lilla troll..

ska över till henne i helgen oxå o kolla på en utdragbar säng till Anton som hon hade när hon va liten åhhh älskar antika saker så ville vi ha den så fick vi den :) sen ska jag kolla på korgen som hon fixat åt lille Lucas oxå...

igår kväll hände nått HEMSKT!!!!!!! DVD:N gick sönder o jag som inte kan somna om jag inte har tv:n på herregud måste inhandla en ny snarast..

imorgon e det alla hjärtans dag åhh så mysigt :) då ska vi pussas mycket haha.. Anton får ju alltid massor med pussar..

imorgon e det melodifestivalen oxå yaaaaaaaaaaaaay....

älskar er pusssssss


Kommentarer
Postat av: åse

jag kan väl kanske tycka att den är lite överskattad med allahjärtansdag=P. jag tycker jag att de inte ska spela någon roll vilken dag/datum/månad de är, tycker att man ska kunna vara "extra" gulliga med varann o visa uppskattning o kanske ge presenter/gåvor till varann om de så va en helt vanlig tisdag i mars tex.. De tycker jag hör till =)

2009-02-13 @ 14:39:35
URL: http://lovasmammas.blogg.se/
Postat av: diana

jo du får tycka precis som du vill :) men jag älskar alla hjärtans dag men jag är lika kärleksfull vilken da som helst.. men imorogn ska vi mysa extra mycket..

2009-02-13 @ 20:37:31
URL: http://mammadiana.blogg.se/
Postat av: Jennie

Alla Hjärtans-dag är verkligen en mys & puss dag lixom ! :) Vi ska ut och äta på en mysig restaurang & så idag med ett par vänner :) Mysigt som bara den ! Åkte ni till Stockholm idag eller ? :) Kram !

2009-02-14 @ 14:46:14
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Idag startar den nya skvaller bloggen, här kan du läsa om allt skvaller som händer i enköping. Allt från intriger till otrohet och one night stands. Vi berättar allt utan att ta hänsyn till vad folket tycker.



har du något skvaller du vill framföra eller dela med dig så skriv gärna ett mail till vår mail eller blogg ( [email protected] ) du kan välja att vara helt anonym ifall det är fallet.



Du kan även kommentera inläggen men vi kommer att godkänna om dom ska läggas upp eller inte och där kan du också vara anonym.

2009-02-16 @ 09:54:21
URL: http://enkopingsskvaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0