Måndag.....

Jaaa idag har vi haft såå roligt anton har varit underbar inte en tår på hela dan heller han har lekt med allt idag så himla skönt :)
sen kom kusin hanna hit hon ska ju göra korten till bröllopet så vi diskutera hur framsidan skulle se ut o hur texten skulle se ut faan vilken tid det tog hihihi daniel var med på ett hörn o hjälpte till oxå och det tycker jag va såå underbart att han angagera sig :) älskar han massor mannen i mitt liv..

har nyss kollat på familjen anorlunda så himla bra..

imorogn är det dagis ojoj hur ska det gå :) jag som är hungrig jämt kommer ju hungra ihjäl..
va där från halv 9 till 15 o bara äta lunch herregud.. måste ha mat hela tiden...
hmm undra när vi ska gå upp??? anton äter ju inte frukost på engång måste ju vara vaken i 1 timme ungefär o jag kan ju inte ge han välling på dagis ju... jag lär ju inte sova i natt kommer ligga o tänka på massa saker.. dels dagis, har fått världens förlossningsrädsla eller är rädd för hur det ska starta när går vattnet kommer daniel hinna till uppsala m.m... sen tänker jag massor på bröllopet :D åhh meee längtar...

älskar min familj massor pussssssar




Kommentarer
Postat av: Jennie

Mysig dag :)

2009-02-09 @ 22:49:21
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: kristin

HEj gumman de kommer gå jättebra på förlossningen ju mer du tänker på det destu mer oroar du dig ta en dag i taget ist :) och på dagis kommer det gå jättebra ska du se :) du får ha med dig en liten matsäck hihi....kram

2009-02-10 @ 10:20:33
Postat av: Anonym

Du kan väl slänga i väg ett sms när du fått din bebis? Fråga efter nr till ULLIS hon har det..



Kan förstår att det e tungt .. kommer ihåg hur det var..



Vi mår bara bra..Niii ? / isabel

2009-02-10 @ 18:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0