Läskigt.....

jaa idag skulle ju hjärtat åka till jobbet som vanligt han brukar åka halv 6 men idag försov han sig så jag väckte han 06.50 så han skynda sig ut o åker men han ringer mig strax efter 07.00 o säger att han kört åt helvete o att det bara är att skrota bilen men herregud min första tanka va jaha då har vi ingen bil o varför körde du så fort sa jag.. jag vart så paff så jag fråga inte ens hur det gick så jävla störd man är alltså. dom som bodde i huset vakna ju av en smäll o sprang ut o kolla hur det gick med Daniel. han fick ont i nacken o ryggen men det va isgata där han o det är en kurva där oxå. det gick inte ens 60 för han låg bakom tidningsbudet o det va ju JÄVLIGT bra för annars hade det gått ännu fortare o då hade han nog skadat sig mer. O Daniels tanke va nej matlådan gick upp o rann ut på Antons bilstol så han satt o plocka med maten i bilen haha tänk va konstiga saker man kan göra..
men det va tur min älskling klara sig.
så idag behöver Anton inte vara på dagis till 17 vi tänkte hämta han vid 15.

jaha helgen!!!

Fredags: hemma o mös

Lördags: va vi ute o lekte, sen blev det busborgen hela familjen o så tog vi med oss syster yster :) haha men det e ju alla hjärtans dag tjata vi om hela tiden men jävla kul vi hade. sen åkte vi till hälla o daniel köpa grejer till alla oss :D sen drev vi med min mamma så vi köpte ett par string o slog in så gav Daniel dom till henne o sa att det bara va från han haha.. sen blev det middag hos mamma o efterätt o melodifestivalen o jävla va jag käka haha. min syster såg lite chockad ut. sen fick vi rosor o trisslotter va verkligen en lyckad o mysig alla hjärtans dag.

Söndag: då fyllde majk år så vi åkte dit o gratta han vi mötte upp sara, magnus o anton innan oxå :) sen följde vi med sara o dom hem så kom majk dit på kvällen så gick killarna o beställde mat från gregers va en riktigt toppen kväll med massa skratt :D stor anton o lillanton lekte massor. o våran anton älskar ju fötter o han tar alltid av lillantons strumpor tokiga lilla unge :D..

nu ska jag krypa ner i sängen en sväng..

pussssssss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas att Danne mår bra nu i alla fall. Läskigt sånt där ! Usch ! :S

2009-02-17 @ 22:02:26
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0