KOM UT NU!!!!





Hihi jaa nu är jag less på det här :) jajaja skyll dig själv säger ni nu som läser haha..
herregud det är 25 dagar kvar är ju faaan ingenting. NERVÖS jo tack...nån som vill föda åt mig?? nej min förlossning med Anton va ju så lätt ont jo visst kändes det men inte speciellt mycket o det tog ju bara 6 timmar o från första krystvärken så tog det ju inte ens 30 min. men jag öppnade mig lite för snabbt från 4 cm till 10 cm på mindre än 40 min så man sprack ju en helt del kan man ju säga. så därför e jag nervös den här gången jag kanske ligger där i 20 timmar o har JÄVLIGT ont i stället MAMMMMMA......
men dom säger ju att det gör ondare att bli igångsatt o jag blev ju det förra gången o tycker inte att det va nå fara så då borde jag ju överleva nu med :)
men gud va spännande det är det kan ju liksom hända när som helst hihi...

idag är min lilla prins på dagis o ska vara där till 17 helt ensam men det går jätte bra för honom och det är bra för mig att vara utan han oxå.

på onsdag ska vi hämta syskonvagnen i sandviken :D måste köpa ny bil oxå eftersom min lilla sambo va ute o flög med bilen igår.. jag ställde 100 frågor till han igår men herregud sa jag flög du?? aaa sa han men va tänkte du då fråga jag hihi..

ge mig mat är sugen på allt :D nudlar även fast jag inte ens gillar det :D

nej nu ska jag göra nå vettigt kanske hmmm VILA :D

älskar min familj över allt annat.. snart är du min MAN åhh me längtar pussss

Kommentarer
Postat av: Kiki

Jag kan föda åt dig :-D haha..

2009-02-18 @ 13:57:25
URL: http://puvi.blogg.se/
Postat av: Jennie

En syskonvagn kan ju vara bra att ha fakitst :) Jag tror att du klarar denna födsel galant :) Du har ju gjort det i förut :) Kram !

2009-02-18 @ 19:15:19
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Mja igångsättning gör oftast inte alls ondare :) Beror ju på om man är mogen eller ej. Jag har fött 3 barn, 1 igångsättning och 2 spontana. Min andra förlossning (Inte igångsättning) var värst av dom. Värkarna var tusen gånger värre. Men man klarar det, man har ju inget val liksom :)

2009-02-18 @ 19:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0