Kärlek

jaa idag har vi bara varit hemma jag o Anton han har varit jätte grinig idag.. när Daniel kom hem åkte vi till hans syster o fika och så ringde Daniel F-kassan fan va dom strular så jävla less.. hans pappa pengar skulle sättas in på hans swedbank men han har inget konto där så han ringde i måndags o sa till så då skulle dom ändra o stoppa utbetalningen men idag fick han papper om att dom satt in på hans swedbank men hallå.... IDIOTER så han ringer o puckot i telefon säger jaa men då hann hon kanske inte stoppa det så nu har dom ingen aning om när han får pengar för dom måste ju få tillbaka pengar från swedbank först. jaa vilka jävla puckon.

idag har jag haft väldigt ont i ryggen är som en smärta som strålar ut liksom när jag sätter mig o tar det lugnt hmm det är väl nånting..


haha idag ställde jag mig på vågen ooooo jävlar hade gått upp över 3 kg sen förra veckan jaa precis FÖRRA veckan jävla fetknopp jag är nu då.. va så glad att jag bara gått upp 13 kg nu :) men nu är jag uppe i 16 kg o än är det ju inte klart.. hårdträna sen då så jag kommer i nån brudklänning vill ju se bra ut i klänningen oxå :)
herregud det finns ju massor av olika klänningar blir ju galen haha...

har fått sambon att skaffa blogg oxå han heter vectradanne.blogg.se så kika in där ni..

snart ska man lägga sig o försöka sova kan verkligen inte sova på nätterna nu.

ha det så bra alla

älskar min familj pusssss




Kommentarer
Postat av: Jennie

Är det lungt om jag länkar Dannes blogg från min blogg ? :)

2009-02-20 @ 22:18:05
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: mikaela

vilken mage, när ska bebsisen komma?

2009-02-27 @ 12:21:58
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0