Jaaa Duuu

Va ska man säga.. man får ju tydligen inte skriva i sin blogg va man tycker o tänker folk blir ju upprörda har ju inte nämnt några namn så va är det som är så farligt???? trodde en blogg va till för att skriva av sig m.m men då har jag väl fattat fel..

läs inte min blogg om du blir upprörd och jag raderar inga kommentarer varför skulle jag göra det...

jag lever mitt liv såå snälla låt mig vara......


idag va Anita här o prata om inskolningen dom har ju 3 dagars nu o det brukar vara halv 9 till 16 men eftersom jag är tjock så ska vi vara där kortare dom vill inte slita ut mig.. o på måndag va hon ledig så tisdag, onsdag, torsdag ska vi vara där sen ska Anton va där en stund själv på fredag.. åhh va läskigt att lämna min guldklimp.. sen veckan efter det början han tisdag o onsdag ska han gå 8.45 till 17.. kommer gå fin fint hoppas jag.. värst att lämna honom bara jag som är såå känslig...

nu sover min lilla prins så jag har fyllt i lite papper som han ska ha med sig så ska jag märka hans skor o kläder..

idag blir det en lugn dag ska bara vara inne o busa kanske diska lite oxå.. haha jag med min jävla disknoja o lukta på städmedel är ju såååå gott älskar det..
fan va jag små äter inte bra kommer ju se ut som fan själv sen haha..  måste ner i vikt tills den 27 Juni...


älskar dig Anton Vincent Lagerberg Pussssssss

Kommentarer
Postat av: åse

det är fritt och skriva vad du vill det är som sagt din blogg men när du inte kan göra ett knapptryck på telen och tala om hur du känner för allt så är det inte lätt för den andra och veta, tycker bara att du borde talat om för gudmodern vad du tycker och känner och INTE genom internet utan ring el träffas, jag sa bara min åsikt om det du skrev! du behöver inte bli så förbannad.. skulle du tycka det va kul och läsa på nåns blogg att du är en sååå dålig människa och du har inte vetat om att hon kände så? ne respekt och värdighet..

2009-02-05 @ 13:24:35
URL: http://lovasmammas.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart du får skriva vad du vill i din egen blogg. du nämner ju inga namn sen att du vet vem det är och även den det handlar om tar åt sig..valet av fadder/gudföräldrar är inte lätt jag gjorde samma misstag som du verkar ha gjort men hon är fortfarande gudmor åt min dotter men vi har inte träffats på 19 år om du ska välja någon till ditt ofödda barn så välj med omsoeg någon nära i släkten skulle jag då rek fortsätta att skriv det du känner o tycker det är det bloggen är till för o ni som inte gillar det som står gå inte in o läs då då

2009-02-05 @ 18:07:54
Postat av: Jennie

Det är ju klart du får skriva vad du vill i din blogg, så länge du inte nämner några namn :) Så blogga på du. Man mår faktist lite bättre av det :) Och om nån annan stör sig på det, så behöver dom inte läsa din blogg ! Men jag läser i alla fall din blogg ! :) Vi måste ju ses snart igen tycker jag ? :) Kram !

2009-02-05 @ 23:00:04
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0