Herregud

Läste nyss nån blogg om "bloggmammor är töntiga".. men gud vilken patetisk snorvalp. man kan ju inte bli mer än irriterad hon fick en fin liten kommentar...

idag har vi varit till storvik o hämtat barnvagnen jävla nöjd jag är :) bra köp..
har kollat på melodifestivalen oxå inga bra låter som va med idag inte men men..

hälsade på min bror i Sala en sväng oxå va ju trevligt :)

få se va man hittar på imorogn nån som har nå förslag?? hmm kanske föda barn?? om det ändå vore så lätt att bara bestäma nää idag ska jag föda.haha

hoppas bara det inte är såå jävla kallt ute man fryser ju ihjäl.

hoppas hoppas att jag får sova i natt vore ju trevligt.

ha det så bra alla

pusssssss 





Kommentarer
Postat av: Danne

Älskar dig min ängel! puss o god natt! =)

2009-02-21 @ 23:16:32
URL: http://vectradanne.blogg.se/
Postat av: joyce

awwee va söt :)

2009-02-22 @ 00:58:18
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0