Halsont

jaaa idag har jag ont i halsen :( alla barnen på dagis e ju i stor sätt sjuka.. idag är Anton på dagis med pappa :) få se hur det går.. igår gjorde Anton etthjärta på dagis en fröken tog Anton så gick dom in o pyssla hon klippte ut ett hjärta sen fick Anton limma själv o ha på bollar utav papper på hjärtat så himla duktig va han som gjorde det själv trodde jag aldrig han skulle klara.. jaa imorogn ska han vara där 9 till 12 själv sen på tisdag blir det 8:45 - 17.00 går så himla bra.. men sen tycker ju jag att en 1 åring är en 1 åring dom kan liksom inte äta med kniv o gaffel inte alla iallafall finns lite jag har funderingar över.. dom sover ju ute i vagnar oxå o det är ju skit bra men det finns inget tak så är det snöstorm eller ösregnar så sover dom ute ändå men allt blir genomblött känns inte så bra faktiskt, men alla föräldrar klagar o det ska vara föräldramöte den 25:e så då ska det tas upp.. ingen vill väl att sitt barn ligger i genomblötta i 2 timmar ute...

idag blir det storhandla :) kanske inte så kul i betala o handla men att han hela kylen full med mat.. jag som äter o äter nu väger jag 63 kg så jag har bara gått upp 12 kg sen inskrivningen det känns skönt har min lilla boll på magen.. nu får det bli dags snart tycker jag haha fast Lucas är väl inte redo.. har fått utslag på magen som kliar som FAAAAN nån som vet nån bra kräm att smörja in med så skriv gärna det..

nej nu ska jag hänga lite tvätt :) o sen vila lite ha det så bra


älskar min familj massor pusssssss


Kommentarer
Postat av: Kiki

Puma som är 18 månader kan bara äta med sked. Och Ville som är 3 börjar nu behärska kniv o gaffel.

Så dagis kan väl knappast begära att gossen ska kunna äta med kniv o gaffel ;-D



Hihi.. Du väger så mkt som jag vill väga :-p

2009-02-12 @ 13:05:48
URL: http://puvi.blogg.se/
Postat av: diana

hihi okej o jag är gravid.. hihi men du vet ju hur liten o spinkig jag varit. vägde 49 på inskrivningen med anton. oj jaa jag tycker det är lustigt att dom ska äta med gaffel men anton föredrar gaffel istället för sked så det är bra :)

2009-02-12 @ 21:44:01
URL: http://mammadiana.blogg.se/
Postat av: Sara

får dom sova utan tak? är dom inte riktigt kloka?

2009-02-13 @ 11:25:53
URL: http://svadling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0