Dagis

Jaaa idag va vi till dagis halv 9 till 15 =) tack svärmor för att du kör oss varje dag :) du är toppen!
idag när vi kom till dagis så hann jag knappt ta av anton overallen innan han sprang o hämta en dosckvagn o lekte med alla andra barnen så skönt att se att min lilla älskling inte brydde sig om mig alls.
imorogn blir det bara vara där en stund eftersom att jag ska till mvc o kolla upp så inte huvudet ligger ännu längre ner :)
det börjar närma sig spännande som sjutton :) men JÄVLIGT nervös haha vet att jag gjort det förut men har faan glömt hur det känns.. fråga daniel grät jag sist haha kommer inte ens ihåg det.

i natt hoppas jag att vi får sova.. anton sov inte så bra i natt va ute o åkte vil 1.00 JIPPI så jävla trött nu så jag ska sova :) imorogn får vi sovmorgon farmor kommer halv 10 :) SKÖÖÖNT

älskar dig DANIEL tack för att du är såå underbar o finns där jämt för mig.. du betyder sååå otroligt mycket älsklar dig puss puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

om han inte kan sova på nätterna så kanse ni ska fundera på att inte ge han coca cola och dra ner på sockret´.

2009-02-11 @ 00:02:57
Postat av: diana

ursäkta va ger vi han för socker??? cola har han fått för sin mage.. o anonym lär du ju vara kan inte ens stå för vem du är.. sköt ditt istället.....o cola flaskan på bilden e tom så innan man lägger sig ta reda på fakta

2009-02-11 @ 16:27:37
URL: http://mammadiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0