Bullmamma

gjorde ett test på tv4 från sidan familjen annorlunda om hur många barn jag ska ha :) då fick jag det här till svar efter testet... Bullmamman!!!  Du ska ha en stor familj. Ju större desto bättre, kan vi säga att ditt motto är. Du gillar när det är tjo och stim, du störs inte av höga röster och skrik och du trivs bäst när du sitter nedmyst i en stor grop med människor du tycker om. Du är en generös, kärleksfull person som inte har några problem att dela med dig. Grattis till din framtid som bullmamma! haha lite roligt att läsa tycker jag.. men jag nöjer mig med 2 fast man ska väl aldrig säga ALDRIG hehe.. men skrik är jag van med eftersom Anton hade kolik o är skrikig av sig så det har jag inga som helst problem med..

imorogn blir det shopping va länge sen jag shoppa loss o vi ska inhandla såå mycket från ikea men det bästa av allt att det är mycket små saker så det blir inte dyrt men man får en himla massa grejer :) ska handla täcke o kudde till barnen, matgrejer till barnen, leksaker, förvarings backar, lampor, mattor, jaa massa grejer har en hel A4 sida o allt ja ska köpa går på 560 kr hihi.. sen blir det barnenshus oxå o köpa en ratt till vagnen så Anton kan köra lite bil ska även köpa lite annat. sen ska jag o Daniel kolla på en laptop. längtar så mycket o imorogn ska jag få se lilla Lucas oxå på skärmen.. hoppas allt ser bra ut.

ikväll ska vi MYSA!!!

undra hur mitt hjärta har det på dagis?? han kommer vara sååå trött ikväll hehe..

på torsdag får vi kombi åhhh så skönt det ska bli :) livet är såååååååååååå underbart :D jag Karin Diana Maria Olsson älskar att leva.. min familj betyder såå extremt mycket för mig. min sambo är den bästa ;)

hatar nätterna nu har så ont bara gråter o gråter o hoppas att jag ska somna av utmattning men icke..

19 dagar kvar nu....................................


pusssssssssssssssss



älskar dig sååå mycket

Kommentarer
Postat av: Jennie

Mysigt med shopping :) Jag ska till Uppsala på Fredag jag. Blir IKEA då istället. Vad gör ni på Fredag kväll ? Äta middag nån stanns då kanske ? Det va ju trevligt sist ! :) Kram !

2009-02-24 @ 22:50:06
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0