Barnmorskan

japp har nu varit hos barnmorskan o mitt hb va nere på 90 nu ajabaja inte bra så nu ska ja äta 4 järntabletter om dan och även dricka blutsaft 2 gånger om dan :) JIPPI så ska ja in nästa vecka o kolla om det gått upp annars ska dom sätta dropp o det ville hon helst inte för man kunde tydligen bli dålig av det.. sen hade ju bebisen dykt ner konstigt att jag har såå ont av att gå haha.. så på ondags ska jag till akis på tillväxt kontroll. jävla åkande fram o tillbaka.. så ni ser ju på bilden hur mycket han dykt ner. hoppas han vill komma ut snart men har ju haft så himla ont av förvärkarna dom senaste 3 dagarna så snart kanske HOPPAS JAG

mums åt på vita elefanten gott gott va det :)

sara om du läser det va sägs om lördag???

jag lägga mig o vila snart har så ont nu så vill bara sparka på nån..

vill till ikea NU föstå det haha..

ha det bäst alla

tack hjärtat för din underbara blogg du är bäst älskar dig av hela mitt hjärta.. pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0