WHY????








jaaa varför det är en fråga som går runt i mitt huvud.....

aldrig kan nått vara bra bara en jävla massa problem :(
bil faaaan skar på hjärtats födelsedag o förra året skar en likadan bil dan innan hans födelsedag :( sen har vi fått svara o det va inga roliga besked tycker så himla synd om Daniel. tänker inte sitta här o skriva va som hänt men det är en person som är väldigt sjuk iallafall..

idag börja Anton på dagis usch det va hemskt :( han satt fast som en sugplopp o bara skrek o skrek inge roligt alls..
nu på kvällen har Anton varit riktigt arg o jävligt grinig. Malin o Gusten va här o dom undra vart han hade ont :) han bara skriker o skriker. nu ligger jag o tittar på honom o han är ju såå himla fin min pojke även om han har ett jävla humör men söööt är han :)


igår fick jag äntligen träffa Emmelie o Thea :) <3 som jag längtat

nej sova kanske är ju en dag imorogn oxå..

i helgen blir det grillning med sara, magnus och lillanton :) gott räcker nog till några flera nån som är sugen???

vet ni va jag drack i helgen??? joo 2 stycken små baileys såå gott o så länge som jag tjatat om det :D hehe

pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: emmelie

Jag har saknat er såååå otroligt mycket.

och vi är ocks¨å sugna på grilla ;) haha.



<3<3

2009-08-05 @ 13:07:09
URL: http://mammasthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0