Tjatig

om ni anser att jag är tjatig om Antons sömnproblem m.m så behöver ni inte läsa min blogg.. jag skriver i min blogg för att skriva av mig om jag haft en tung eller jobbig dag. ni som känner mig o vet hur Anton är förstår nog att man måste ventilera sig rätt ofta. genom att skriva om hans problem känns det som om jag får styrka. o du läser ju av nån anledning elle hur??
nog om det..

Anton är lite bättre sov i natt men nu ligger han o gråter o får ingen ro alls o äta då skriker han för nått är det som gör ont. mammas hjärta..

min bdb är cp söndagar finns inte längre man kan ju undra va den lider av.

idag gjorde jag halkan ojävlar va roligt NOOOT... förstår inte att folk tycker det är roligt att köra på en bana o sen bromsa hårt o sen snurra typ ett halvt varv jippi va skoj eller?? jag tyckte inte att det va så roligt. men läskigt va det inte. men sen fick vi sätta oss i en bil 4 pers o så tröck han på en knapp så snurra vi runt så nu vet man hur det känns att volta o ligga på taket. o nej tack inget för mig det inte..

nej natti natti så man orkar med en dag imorogn

puss o kram <3

Kommentarer
Postat av: åse

din blogg och det är upp till dig vad DU skriver=)=)

2009-08-19 @ 10:27:31
URL: http://lovasmammas.blogg.se/
Postat av: Älskar Min Son Emilio <3

Hej försökte komentera din kompis Emelies blogg men det gick inte va fel kod hela tiden :)



Knaziigt :/ Men lägger mig inte i, men hur ska man inte kunna lägga sig i när ni skriver öppet på bloggar ;)



Ha det bra alla.



Hoppas Anton sov hela natten Puss

2009-08-19 @ 16:40:10
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0